Vakna ensam

Inatt sov jag alltså själv. Sen jag och August träffade varandra för sex år sedan är det väldigt få nätter vi sovit ifrån varandra. Saknar honom när han inte är här.
Jag hade kul igår! Var på god middag med världens bästa sällskap och hade så kul! Det serverades massa god mat, bland annat kräftor så nu är det gjort i år också :) Det serverades även massa alkohol som jag inte fick smaka :( Det ser ju så gott ut när andra snapsar även om jag vet att det inte är det!

IMG_8806.JPG
Världens bästa tjejer!
Vid halv ett skulle gänget på klubb men då tackade jag för mig och cyklade hem. FRÖS inatt. Brrr… Hösten är verkligen här!
Idag ska jag bruncha med min kusin som är här från Göteborg :) Jättekul!!! Jag skulle ha bott hos henne några dagar i somras och vi skulle hänga på Liseberg tillsammans. Men vad hände? Jo, blev på tjocken och ”sjuk”. Sånt som händer!

IMG_8815.JPG
Jag laddar upp för brunchen med frulle och nyhetsmorgon!

Lämna en kommentar